Ahad, 20 Mei 2012

UMNO bersekonkol dengan yahudi

FREEMASON


UMNO merupakan tulang belakang gerakan yahudi FREEMASON,setelah duit syiling kita bersymbol yahudi,bukti demi bukti di tunjukkan bahawa UMNO bersekonkol dengan yahudi

Tuan Guru Nik Aziz telah membangkitkan suatu soalan tentang pertubuhan Freemason di Malaysia.

Di dalam soalannya itu Tuan Guru mempersoalkan,

“Mengapa kerajaan Malaysia tidak mahu mengharamkan pertubuhan itu yang semua orang telah jelas bahawa ia bercanggah dengan akidah Islam.”

Tuan Guru juga mendedahkan sehingga 1977, sebanyak 55 pertubuhan Freemason (lodges) berjaya didaftarkan secara sah di bawah Akta Pertubuhan 1966,dan keanggotaanya telah pun mencapai 2,984 orang ahli.
yahudi


Tuan Guru juga menimbulkan rasa khuatirnya dengan mengatakan, golongan yang terlibat bukanlah calang-calang orang, ahli-ahlinya terdiri dari individu-individu elit dalam pentadbiran kerajaan Malaysia. dan ia sungguh mengejutkan sekali.

Tun Hussein Onn ketika menjawab soalan itu mengatakan kerajaan tidak bercadang langsung untuk mengharamkan pertubuhan (Freemason) walaupun mengakui ianya bercanggah dengan akidah Islam.

Bimbang sekiranya Tuan Guru akan bertanyakan soalan yang sama kepadanya, Dr. Mahathir bingkas membuat suatu ucapan panjang lebar di perhimpunan Agong UMNO yang ke-33 pada 10 September 1982 selepas menjawat jawatan Perdana Menteri.

Kecaman berterusan PAS ketika itu terpaksa membuatkan Dr. Mahathir menafikan sekeras-kerasnya penglibatan beliau dan setiausaha politiknya dengan pertubuhan Freemason.

Mahathir juga menafikan dakwaan pembangkang, yang mengatakan ahli-ahli Freemason telah pun menjadi pekerja-pekerja sukarela UMNO dalam pilihanraya umum sejak 1974 lagi.

Related Posts

UMNO bersekonkol dengan yahudi
4/ 5
Oleh