:
Home » » KOBAT tolak umno

KOBAT tolak umno

Selasa, 19 Mac 2013 | 1comments

KOBAT (Kor Bekas Angkatan Tentera)

Berlanjutan daripada kenyataan Jamalul Kiram III yang mengerahkan anak-anak buahnya untuk meneruskan peperangan gerila terhadap pasukan keselamatan kita, KOBAT (Kor Bekas Angkatan Tentera) bersetuju dan menyokong penuh kenyataan pihak keselamatan negara Polis dan Tentera yang bersedia untuk berdepan dengan musuh dengan apa cara sekalipun.
Bumi bertuah negara ini wajib dipertahankan walau apa pun keputusan dari pihak penceroboh. Rakyat wajib menyokong penuh pasukan keselamatan kita tanpa mengira fahaman politik.
Walaupun pada pendirian kami, tragedi ini tercetus akibat kegagalan dan kecuaian pimpinan politik mengawal keselamatan negara namun 'nasi telah menjadi bubur'.
Kita tiada pilihan lain kecuali bersama dengan pasukan keselamatan Polis dan Tentera untuk 'melangsaikan' musuh-musuh secepat mungkin. Pimpinan politik yang 'tidor' selama ini bakal kita hukum di dalam PRU ke-13 akan datang.
KOBAT mengingatkan pimpinan Umno terutamanya jangan cuba 'bermain politik' di dalam menangani aspek keselamatan negara.
Media-media di bawah kawalan Umno/Bn diberi amaran agar hentikan saja propaganda atau hasutan jahat mereka terhadap pimpinan Pakatan Rakyat untuk melindungi kelemahan mereka mengurus keselamatan negara.

Wan Fauzuldin Wan Samad, penyelaras KOBAT
Sekiranya mereka masih memainkan sentimen ini untuk memburuk-burukkan pembangkang, kami bersedia untuk menjawab tuduhan mereka agar rakyat sedar siapakah yang sepatutnya dipersalahkan.
Jangan nanti kami dituduh mempolitikkan isu di Lahad Datu sedangkan pihak Umno-BN saban hari membuat tuduhan tidak berasas kepada pembangkang.
Akhir sekali, KOBAT menyeru kepada semua rakyat terutamanya kepada semua warga tentera dan bekas tentera dan Polis agar sentiasa berdoa supaya pasukan keselamatan kita sentiasa diberikan kekuatan, semangat dan kesabaran oleh Allah SWT di dalam berhadapan dengan musuh negara.
Wan Fauzuldin Wan Samad
Penyelaras
KOBAT (Kor Bekas Angkatan Tentera)
Sumber - KD

Kongsikan :

1 ulasan:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    BalasPadam

Sila berkongsi maklum balas anda dalam ruang perbincangan atau FB dan memfailkan apa-apa fakta yang anda dapati melalui pengalaman dan pengetahuan anda.

Ulasan isu hendaklah dengan fikiran terbuka, supaya setiap ulasan akan memberi manfaat kepada semua.

Berbahas atau bertukar-tukar pendapat,agar yang kurang kita tambahkan,yang lebih kita berikan.

 
Copyright © 2011. Politik kedai kopi - All Rights Reserved
Template Modify by Politik Kedai Kopi
Proudly powered by Blogger