Selasa, 22 Mei 2012

Akhirnya DS Nizar telah terperdaya

projek pasir

Hanya kerana marah, Zamhuri tanpa berselindung telah membongkarkan gejala rasuah yang berlaku dalam pentadbiran kerajaan negeri sehingga mendakwa sesetengah pemimpin dan kakitangan agensi kerajaan perlu disogok dengan wang, hiburan, termasuklah perkhidmatan amoi dari Thai sebelum meluluskan sesuatu projek.

Akhirnya,Zamhuri  menangis teresak-esak memohon maaf daripada UMNO kerana meroyan tanpa kawalan. Dia bertaubat kerana telah berdosa kepada UMNO.

Akhirnya  DS Nizar telah "terperdaya" oleh lakonan projek pasir Zamhuri yang hanya ingin bermain wayang dengan pemimpin atasannya.

Oleh itu tak perlulah kita teruja dengan kemasukkan bekas-bekas pemimpin  umno,mca mahupun mic ke dalam Pakatan Rakyat termasuklah Sheikh Kadir

Dalam suasana PRU-13 yang semakin hampir kini, pelbagai helah politik dan mainan kotor dari umno/bn dan
kepada pemimpin Pakatan Rakyat agar berhati-hati menerima atau menyokong pemimpin BN yang terdesak atau terpinggir, kerana pada bila-bila masa orang ini akan kembali melutut kepada parti mereka dan sanggup menjilat ludah sendiri.



P/s Secara peribadi saya tidak bersetuju,bekas-bekas pemimpin umno di berikan jawatan di dalam Pakatan Rakyat,kerana meminggirkan pejuang-pejuang yang sedia ada/lama di dalam Pakatan Rakyat

Related Posts

Akhirnya DS Nizar telah terperdaya
4/ 5
Oleh