Selasa, 21 September 2010

Api...!!api..!!api...!!

                                                                           




BUTTERWORTH: Siasatan kematian pengasas kosmetik Aveer, Sarina Jaafar, yang ditemui mati tergantung di rumahnya di Taman Pauh Jaya, Bukit Mertajam, Sabtu lalu, boleh dianggap selesai dengan tiada unsur jenayah membabitkan kes kematian ahli perniagaan itu. 

Ketua Polis negeri, Datuk Ayob Yaakob, berkata sehingga kini tiada keterangan dan bukti menunjukkan berlakunya perbuatan jenayah termasuk yang boleh mengaitkannya dengan kes pembunuhan rakan baiknya, jutawan kosmetik, Datuk Sosilawati Lawiya. "Polis tidak kata ia ada kaitan dengan kematian Sosilawati...keluarganya pun tidak kata begitu. "Justeru itu, kes ini boleh dianggap selesai. Bagaimanapun, siasatan akan diteruskan sehingga kes dirujuk kepada pihak Pendakwaraya untuk tindakan lanjut," katanya. 

Siasatan awal sebelum ini merumuskan kes itu sebagai mati mengejut dan tiada kaitan dengan unsur jenayah, tetapi polis akan melihat kes kematian Sarina dari semua sudut. 

Sarina, 45, ditemui mati tergantung di bilik tidur utama rumahnya di Taman Pauh Jaya, Bukit Mertajam, jam 8.30 pagi Sabtu lalu. 

Difahamkan kematiannya ada kaitan dengan dengan tekanan termasuk apa yang menimpa Sosilawati sehingga mengganggu perasaannya. 

Related Posts

Api...!!api..!!api...!!
4/ 5
Oleh